vineri, 1 aprilie 2011

fata de masa de pasti

7 comentarii:

  1. pret 15 ron
    ideala pentru o masa incarcata de pasti
    dimensiuni 100m latime*200m lungime

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. iti las adresa de pe fb si daca e imi las msj cand esti si vb pe chat cauta maria stanciu ,am poze si acolo cu lenjeri

      Ștergere
  3. Vreau si eu o fata de masa din asta. Dar imi trebuie 3 m lungime.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate daca pute-ai sa-mi trimiti msj mai repede iti faceam la dimensiunea dorita ,dar acum nu mai am material ,te astept pe adresa mea de fb unde poti sa imi lasi msj si sa vb pe chat daca vrei ceva anume ,o lenjerie cu un desen anume ,ce dimensiune ,dau daca vrei fata de masa si dupa pasti am sa mai caut material si iti fac la dimensiunea care vrei ,acum din pacate nu mai am si s-a dat tot

      Ștergere
  4. As vrea si eu,dar nu te gasesc pe fb..te rog da.mi tu cerere de prietenie ...Madalina M. Burlacu

    RăspundețiȘtergere